De drie meest gelezen artikelen van 2019

inbox

Op deze oudejaarsdag wenst de Inbox-redactie haar lezers allereerst een gelukkig nieuwjaar! Als jaarafsluiting blikken we kort terug op de meest gelezen artikelen van 2019. Het was niet alleen voor Eonics een jaar vol groei en bloei, ook bij de Inbox was dit het geval. We publiceerden in totaal maar liefst 32 artikelen, waarbij de onderstaande drie het meest gelezen werden.

1 – De ontwikkeling van UTURN: het verhaal achter de juiste match (628 keer gelezen)

In dit populaire interview vertelt UTURN CEO Daan Meboer het verhaal achter de samenwerking tussen UTURN en Eonics. Het illustreert hoe Eonics meedenkt met haar opdrachtgevers en geeft een boeiend inkijkje in een startup waar we in de toekomst nog veel van gaan horen, lezen dus!

 

2 – Gulnar bouwt website voor stichting Mine Mark (612 keer gelezen)

Bij Eonics zetten we ons niet alleen met hart en ziel in voor onze opdrachtgevers, ook andere maatschappelijke initiatieven dragen we een warm hart toe. Zo bouwde Eonics collega Gulnar Mammadova de website voor stichting Mine Mark. Na dit interview werd tevens besloten tot een fundraiser voor stichting Mine Mark waarmee alle collega’s samen duizenden euro’s bij elkaar legde. Kortom, zeker het lezen waard voor wie het nog niet eerder voorbij had zien komen!

3 – Verbeterde Observ.nu gaat live (525 keer gelezen)

Na maanden van hard werken door het Observ team was 2019 het jaar waarin versie 2.0 van Observ dan eindelijk live ging. In dit veel gelezen artikel verteld product manager Els Wagenaar alles over dit proces. Een niet te missen artikel voor iedereen die beter wil begrijpen hoe product ontwikkeling precies werkt!

Tot slot

Heb jij voor het komend jaar nog leuke ideeen of suggesties voor de Inbox-redactie? Laat het ons weten via het onderstaande formulier, we staan altijd open voor suggesties of een gast-artikel.